Tuesday, March 19, 2013

.:Rambut saya dah pendek:.

Assalamualaikum...Sempena besday airis,rambut airis jadi pendek..mama yg potong kan hehe...Sebenarnya aku nak simpan panjang rambut airis,nak ikat comel2,tocang comel2...tapi airis ni dah tak nak bagi ikat rambut..satu lagi kt leher dia dah naik ruam merah2..kesian lak tgk dia duk tergaru2..Itu yg aku potongkan jugok rmbut dia..kalau dia nak ikat tak pe,tak dela aku nak potong...Sekarang susah betul nak ikat rambut...senang2 mama potong je rambut kamu ye hehe
Sebelum potong,rambut airis macam ni hehe...umpan ais krim fresh milk time nak potong...
Bagi ralik dulu...pastu slow2 pujuk dia nk potong rambut....cakap rambut airis cantik nanti...:)
Ok...dah siap potong..itu pun senget2 gak..okla tu kan...
comel tak mama potong rambut sy hehe...dah makin kembang tang pipi tu bila rmbut pendek
Ni bahagian belakang...klu potong kt kedai dah rm 15 kan..baik mama potong sndri hehe...Kalau kt kedai xde nya airis nak dengan org...melalak kot huhu...nanti tunggu rambut airis panjang lg ye ...peace!

No comments:

Blogger templates

Tuesday, March 19, 2013

.:Rambut saya dah pendek:.

Assalamualaikum...Sempena besday airis,rambut airis jadi pendek..mama yg potong kan hehe...Sebenarnya aku nak simpan panjang rambut airis,nak ikat comel2,tocang comel2...tapi airis ni dah tak nak bagi ikat rambut..satu lagi kt leher dia dah naik ruam merah2..kesian lak tgk dia duk tergaru2..Itu yg aku potongkan jugok rmbut dia..kalau dia nak ikat tak pe,tak dela aku nak potong...Sekarang susah betul nak ikat rambut...senang2 mama potong je rambut kamu ye hehe
Sebelum potong,rambut airis macam ni hehe...umpan ais krim fresh milk time nak potong...
Bagi ralik dulu...pastu slow2 pujuk dia nk potong rambut....cakap rambut airis cantik nanti...:)
Ok...dah siap potong..itu pun senget2 gak..okla tu kan...
comel tak mama potong rambut sy hehe...dah makin kembang tang pipi tu bila rmbut pendek
Ni bahagian belakang...klu potong kt kedai dah rm 15 kan..baik mama potong sndri hehe...Kalau kt kedai xde nya airis nak dengan org...melalak kot huhu...nanti tunggu rambut airis panjang lg ye ...peace!

No comments: