Monday, March 11, 2013

.:Ahad yg bersepah:.

Assalamualaikum....isnin yg malas keje hehe...jumaat lepas aku ada post pasal malas dan nak rajin sabtu kemas sume bagai la akn..Ok sabtu dah cantik rumah aku..dah kemas,dah sedap mata memandang....Tiba ahad..amik ko waaaa..mama nak nangis nak oii..Kalau duk kt umah mcm ni la jadinya..sabtu tu kiteorg keluar,so xdela sepahkan rumahkan...Last2 aku biarkan aje anak dara tu sepahkan umah..dah tak daya nak kemas...tunggu dia tido mlm baru aku kemaskan balik huhu..
Curik2 amik laptop abah,pastu konon2 buat keje kihkih
Amik ko....segala peralatan ada kt situ..nak jalan pun tak boleh
tetiba oppa ganam...mana blajala budak ni

sesi mencurah segala mainan nya huhu
lap peluh jap :)

No comments:

Blogger templates

Monday, March 11, 2013

.:Ahad yg bersepah:.

Assalamualaikum....isnin yg malas keje hehe...jumaat lepas aku ada post pasal malas dan nak rajin sabtu kemas sume bagai la akn..Ok sabtu dah cantik rumah aku..dah kemas,dah sedap mata memandang....Tiba ahad..amik ko waaaa..mama nak nangis nak oii..Kalau duk kt umah mcm ni la jadinya..sabtu tu kiteorg keluar,so xdela sepahkan rumahkan...Last2 aku biarkan aje anak dara tu sepahkan umah..dah tak daya nak kemas...tunggu dia tido mlm baru aku kemaskan balik huhu..
Curik2 amik laptop abah,pastu konon2 buat keje kihkih
Amik ko....segala peralatan ada kt situ..nak jalan pun tak boleh
tetiba oppa ganam...mana blajala budak ni

sesi mencurah segala mainan nya huhu
lap peluh jap :)

No comments: