Tuesday, March 12, 2013

.:Dah jumpa akhirnya:.

Assalamualaikum....sebelum ni aku ada mencari dress untuk birthday airis..Tapi yg sebiji aku nak tu tak dapat ler...terpaksa redha hehe...puas dah mencari...tp sume xde stock..Last2 ada berkenan ngn satu dress plak,bertemakan ladybug jugak...cantik pun cntik jugak...tnye2 seller tu dia ckp ada saiz..cun!!terus oder..dlm masa 2 hari dah sampai..huh cepat pulok....Tp bila si anak dara tu dah nmpak baju cantik..apa lg terus pakai ..tak nak buka2 smpla tido haha...
Ni dress yg aku nak tu..tp tak dapat :(
Ok..ni dress yg aku oder,dan dah selamat rasmi pun hehe
dah basi dress besday airis...pantang nmpak baju baru...nak pakai terus
hahaha..gelak apa ntah tu...

No comments:

Blogger templates

Tuesday, March 12, 2013

.:Dah jumpa akhirnya:.

Assalamualaikum....sebelum ni aku ada mencari dress untuk birthday airis..Tapi yg sebiji aku nak tu tak dapat ler...terpaksa redha hehe...puas dah mencari...tp sume xde stock..Last2 ada berkenan ngn satu dress plak,bertemakan ladybug jugak...cantik pun cntik jugak...tnye2 seller tu dia ckp ada saiz..cun!!terus oder..dlm masa 2 hari dah sampai..huh cepat pulok....Tp bila si anak dara tu dah nmpak baju cantik..apa lg terus pakai ..tak nak buka2 smpla tido haha...
Ni dress yg aku nak tu..tp tak dapat :(
Ok..ni dress yg aku oder,dan dah selamat rasmi pun hehe
dah basi dress besday airis...pantang nmpak baju baru...nak pakai terus
hahaha..gelak apa ntah tu...

No comments: