Friday, March 8, 2013

.:Kemalasan melanda:.

Assalamualaikum...salam jumaat...sekarang kemalasan melanda diriku huhu..update blog pun malas...Kebelakangan ni asyik malas je ...nak kemas rumah pun malas sgt...lagi2 bab lipat kain..dah penuh bakul...sebelum ni aku tak pnh miss lipat kain..asal angkt kain je terus lipat,tak pernah bertimbun pun hehe .Entah hormon apa dtg ni yg jd betul2 malas...Harap esok hari minggu aku dpt mood rajin la..nak mop lantai,nk lipat kain,semua la nak kemas rumah....
Sekarang aku mcm kucing ni je...nak telentang je haha

No comments:

Blogger templates

Friday, March 8, 2013

.:Kemalasan melanda:.

Assalamualaikum...salam jumaat...sekarang kemalasan melanda diriku huhu..update blog pun malas...Kebelakangan ni asyik malas je ...nak kemas rumah pun malas sgt...lagi2 bab lipat kain..dah penuh bakul...sebelum ni aku tak pnh miss lipat kain..asal angkt kain je terus lipat,tak pernah bertimbun pun hehe .Entah hormon apa dtg ni yg jd betul2 malas...Harap esok hari minggu aku dpt mood rajin la..nak mop lantai,nk lipat kain,semua la nak kemas rumah....
Sekarang aku mcm kucing ni je...nak telentang je haha

No comments: