Tuesday, March 26, 2013

.:First Photobook:.

Assalamualaikum...Hari tu aku ada tempah photobook kt MyDeal 
ada promosi time tu.Sebelum ni tak pernah lagi buat photobook ni..saje2 nak try kan...Coz gambar airis tak pernah cuci pun lg sejak dia lahir...Daripada aku cuci baik aku buat photobook hehehe..Nak harapkan pergi cuci ntah bila...asyik kumpul je gambar tu dlm laptop hehe..Semalam bila sampai je photobook ni..owh..sungguh puas hati dengan hasilnya walaupun gambar yg aku snap hanya guna hp cikai nokia tu je haha...Klu aku guna camera dslr lg ohsem kot gmbar tu huhu....Ni yang aku nak buat lg photobook..lepas ni nak buat yg lagi besar sikit untuk simpanan... 
Ni cover depan..hardcover punye
40pages semuanya...dengan harga RM52.00
Boleh edit sendri ikut suka hati

No comments:

Blogger templates

Tuesday, March 26, 2013

.:First Photobook:.

Assalamualaikum...Hari tu aku ada tempah photobook kt MyDeal 
ada promosi time tu.Sebelum ni tak pernah lagi buat photobook ni..saje2 nak try kan...Coz gambar airis tak pernah cuci pun lg sejak dia lahir...Daripada aku cuci baik aku buat photobook hehehe..Nak harapkan pergi cuci ntah bila...asyik kumpul je gambar tu dlm laptop hehe..Semalam bila sampai je photobook ni..owh..sungguh puas hati dengan hasilnya walaupun gambar yg aku snap hanya guna hp cikai nokia tu je haha...Klu aku guna camera dslr lg ohsem kot gmbar tu huhu....Ni yang aku nak buat lg photobook..lepas ni nak buat yg lagi besar sikit untuk simpanan... 
Ni cover depan..hardcover punye
40pages semuanya...dengan harga RM52.00
Boleh edit sendri ikut suka hati

No comments: